ΤΟ «ΚΛΕΙΔΙ» ΓΙΑ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΑΣ

fitness-nail

Tο «κλειδί» για ένα σωστό και σίγουρο αδυνάτισμα είναι η αποτελεσματικότητα της άσκησης που θα ακολουθήσετε, αλλά και η σωστή διατροφή. (Tο καλύτερο είναι βέβαια να συνδυάσετε δίαιτα και άθληση). Όλοι μας έχουμε βρεθεί κάποτε στο δίλημμα της επιλογής ενός τρόπου άσκησης: «Eίμαι εντάξει εάν ξεκινήσω να περπατάω ή μήπως θα πρέπει να τρέξω 10 γύρους στο γήπεδο; Nα πάω καλύτερα στο γυμναστήριο για βάρη ή να παίξω ποδόσφαιρο με τους φίλους μου;»

Ο πρώτος και χρυσός κανόνας είναι να βρεί ο καθένας μας το πρόγραμμα γυμναστικής το οποίο πραγματικά απολαμβάνει!

Αυτό μπορεί να είναι το περπάτημα, το τζόγκινγκ, η κολύμβηση, η ποδηλασία ή ακόμη και ο χορός.

Η λογική αυτού του χρυσού κανόνα είναι ότι όταν εξαναγκάζουμε τον εαυτό μας, είναι πολύ πιθανόν να βαρεθούμε πολύ σύντομα – τόσο σύντομα μάλιστα, που δεν θα μπορέσουμε καν να δούμε τα αποτελέσματα της σωματικής άσκησης στο σώμα μας.

Εάν ακολουθούμε ένα πρόγραμμα άσκησης το οποίο θεωρούμε ευχάριστο και διασκεδαστικό το πιο πιθανό είναι ότι θα συνεχίσουμε να γυμναζόμαστε κι έτσι θα έχουμε μεγαλύτερες πιθανότητες να αδυνατίσουμε.

  • Περπάτημα ή τζόγκινγκ

Ας κάνουμε την άσκηση πιο δύσκολη με το να περπατάμε ή να τρέχουμε σε επιφάνειες με κλίση. Η κλίση δεν είναι απαραίτητο να είναι πολύ απότομη. Μία κλίση 15 βαθμών είναι αρκετή ώστε να μας κάνει να πραγματοποιήσουμε μεγαλύτερη προσπάθεια – αλλά δεν θα πρέπει η επιφάνεια να είναι πολύ απότομη για να μην κουραστούμε πολύ γρήγορα.

Αυτό το πρόγραμμα άσκησης θα πρέπει να γίνεται περίπου για 100 λεπτά ανά εβδομάδα, κάτι που μεταφράζεται σε 20 λεπτά άσκησης τις καθημερινές, και τα αποτελέσματα θα αρχίσουν να φαίνονται στο σώμα μας.

  • Κολύμβηση

Μια ώρα την ημέρα όχι μόνο θα μας βοηθήσει να καταναλώσουμε περισσότερες θερμίδες αλλά και θα ενδυναμώσει σημαντικά τους μύες και το σώμα μας.

  • Ποδηλασία

Αποτελεί μια ακόμη πιο αποτελεσματική επιλογή εάν αναζητούμε την καλύτερη δυνατή σωματική άσκηση που θα βοηθήσει στη γρήγορη απώλεια βάρους. Με την ποδηλασία «καίμε» διπλάσιες θερμίδες από ότι με την κολύμβηση για το ίδιο χρονικό διάστημα άσκησης. Εάν η πραγματική ποδηλασία δεν αποτελεί μια εφικτή επιλογή, η χρήση ενός υψηλής ποιότητας ποδηλάτου εσωτερικού χώρου (fitness bike) μπορεί να επιφέρει τα ίδια αποτελέσματα.

  • Χορός

Αποτελεί μία από τις προτιμόμενες μεθόδους άσκησης καθώς αποτελεί την πιο ευχάριστη και διασκεδαστική γυμναστική. Όπως και με το περπάτημα, το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να χορεύουμε για 20 λεπτά την ημέρα και για 5 ημέρες την εβδομάδα.

Ο δεύτερος κανόνας που δεν πρέπει να ξεχνάμε, είναι την τεχνική προθέρμανσης καθώς και μυικής χαλάρωσης.

Αυτό αποτελεί ένα σημαντικό στοιχείο του προγράμματος γυμναστικής, που θα μας βοηθήσει να αποφύγουμε τους μυϊκούς πόνους και τα τραβήγματα κατά την αρχή του προγράμματος εκγύμνασης και φυσικά μας προστατεύει από πιθανούς τραυματισμούς.

Μελέτες έχουν δείξει ότι η χρήση του εξής ρυθμού: αργός/γρήγορος/αργός/γρήγορος σε συνεχή εναλλαγή αυξάνει σημαντικά τον ρυθμό μεταβολισμού. Το μόνο που πρέπει να κάνουμε είναι να εναλλάσσουμε 60 δευτερόλεπτα αργού ρυθμού με 60 δευτερόλεπτα γρήγορου ρυθμού και θα μπορέσουμε να κάψουμε θερμίδες κατά πολύ γρηγορότερο ρυθμό από ότι όταν διατηρούμε ένα σταθερό tempo κατά τη γυμναστική μας….

Πάνω απ’όλα όμως να μην ξεχνάμε πόσο η σωματική άσκηση συμβάλει στην ψυχική μας υγεία…το πιο σοβαρό και σημαντικό απ’όλα.

Άντε και καλή μας επιτυχία!

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Καρπός ποικιλίας ιπποφαούς - συλλέγεται με τα χέρια

EVEXIA: ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΕΡΤΡΟΦΕΣ MADE IN LARISSA

Από την καρδιά του θεσσαλικού κάμπου στα ράφια των καταστημάτων βιολογικών προϊόντων και των τριών καταστημάτων μίας -προς το παρόν- αλυσίδας σούπερ μάρκετ στη Λάρισα, ...