ΠΩΣ ΠΗΡΕ Ο (Λ)ΑΡΣΕΝ ΛΟΥΠΕΝ ΤΙΣ «ΓΥΝΑΙΚΕΣ» ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ

ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ 1

Ήταν Σάββατο και ο κόσμος πολύς στην Δημοτική Πινακοθήκη παρά τον βροχερό καιρό. Ο (Λ)Αρσέν τυλίχθηκε καλά στη δερμάτινη ογκώδη καπαρντίνα του και συνέχισε να προσποιείται ότι η εκδήλωση στο ισόγειο του Μουσείου Ι.Γ. Κατσίγρα τον ενδιαφέρει. Κινήθηκε αργά-αργά προς την αριστερή σκάλα που ανεβάζει στον πρώτο όροφο του κτιρίου. Προσπαθούσε να μην ενοχλεί τους δεκάδες πολίτες, που ήταν ήδη εκνευρισμένοι μέσα στα βρεγμένα τους ρούχα και κινήσει υποψίες.

Ανέβηκε τη σκάλα και κοίταξε πίσω του προς το χώρο που κάθονται οι φύλακες στο ισόγειο. Δεν τον κοιτούσε κανείς. Καμία από τις τριάντα κάμερες ασφαλείας δεν ήταν εκείνη τη στιγμή επάνω του. Κολλημένος στον τοίχο σύρθηκε μέχρι τη δίφυλη πόρτα που οδηγεί στην έκθεση «Ο Θεόφραστος Τριανταφυλλίδης και η εποχή του».

Triantafyllidis_gynaikes-255x338Ο (Λ)Αρσέν έχει γούστο και του αρέσουν οι γυναίκες. Κατευθύνεται στη γωνία που το έργο «Οι Γυναίκες στην Αυλή» είναι τοποθετημένο. Ευτυχώς για εκείνον η συγκεκριμένη γωνία δεν φαίνεται στις κάμερες. «Τι κρίμα για την Πινακοθήκη!» γέλασε μέσα του και ξεκρέμασε απαλά τον πίνακα για να μην κάνει θόρυβο. Από το ισόγειο, βέβαια, η βουή του κόσμου θα κάλυπτε ενδεχομένως οποιαδήποτε φασαρία. Εξάλλου, τα εκτιθέμενα έργα δεν είναι συνδεδεμένα με σύστημα συναγερμού.  

«Προσέχεις για να έχεις, όμως» σκέφτηκε πάλι από μέσα του. Κοίταξε τον πίνακα με θαυμασμό, όμως δεν είχε πολύ χρόνο μπροστά του. Άνοιξε την καπαρντίνα και τον έβαλε από κάτω. Εύκολο αφού το έργο ήταν στο μέγεθος ενός βιβλίου. Βγήκε με αργό βηματισμό από την αίθουσα και κατέβηκε τη σκάλα. Ακόμη υπήρχε κόσμος κάτω στο ισόγειο. Χώθηκε πάλι ανάμεσά τους, χωρίς αυτή την φορά να προσποιείται ότι βαριέται. Δεν κάθισε πολύ. Κατευθύνθηκε προς την είσοδο και έφυγε. 

Αυτή είναι λίγο-πολύ η επικρατέστερη ιστορία, σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες μας, όπου έχει καταλήξει η Αστυνομία για την κλοπή του πίνακα του Θεόφραστου Τριανταφυλλίδη από τη Δημοτική Πινακοθήκη. Τα στοιχεία δείχνουν πως το έργο εκλάπη το Σάββατο, αφού το πρωί της Κυριακής διαπιστώθηκε η «απώλεια» και την Παρασκευή το βράδυ ο χώρος έκλεισε με τις γυναίκες να παραμένουν… στην αυλή. Μάλιστα, οι αρχές πιστεύουν τόσο πολύ αυτό το σενάριο, που έχουν εξηγήσει στους αρμόδιους της Πινακοθήκης ότι πρέπει να αναζητούν ανθρώπους με καπαρντίνα στα βίντεο ασφαλείας αυτού του χρονικού διαστήματος.

ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ